AFAS Support

Problemen en vragen rond het gebruik van AFAS Software kunnen vaak niet wachten. Daarom staat onze afdeling Support altijd klaar om uw organisatie direct te helpen bij iedere uitdaging en elke vraag. Onze support draagt bij aan de continuïteit van uw bedrijfsvoering in AFAS Software.

Wij bieden met onze Support Portal directe ondersteuning voor dringende en ad-hocvragen. Daarnaast bieden wij ook support in de vorm van tijdelijke ondersteuning voor uw organisatie door een OFSconsultant.

Support Portal

Direct contact

Heeft u of een dringende vraag of loopt u tegen problemen aan in het gebruik van AFAS Software? Neem direct contact op met onze afdeling Support, zodat zij u snel en adequaat kunnen helpen. Dat kan telefonisch of via onze Support Portal.

Via de Support Portal krijgt u snel en duidelijk antwoord op uw vragen. Ook kunt u hier de status van de afhandeling volgen.

AFAS expertise

Ons team Support bestaat uit ervaren AFAS Experts met specialismen in diverse vakgebieden. Uw vraag of probleemstelling komt bij een AFAS Expert terecht met de juiste expertise, zodat u zo snel mogelijk een adequaat antwoord of advies ontvangt.

Documentatie en informatie

Alle vragen en antwoorden binnen onze Support Portal worden zorgvuldig gelogd. Deze informatie is altijd toegankelijk voor iedereen binnen uw organisatie die u daartoe de rechten geeft. Verder bevat de Support Portal nieuwsberichten en informatieve documenten omtrent het gebruik van AFAS (FAQ, handleidingen, enz.). Dit bevordert de kennisdeling binnen uw organisatie en zorgt dat iedereen profiteert van de opgedane ervaringen.

AFAS support zonder verrassingen

Niemand houdt van onverwachte kosten of wil vastzitten aan een langdurig contract wanneer je hulp nodig hebt. Daarom bieden wij support zonder langlopende verplichtingen, met duidelijkheid vooraf en transparantie in onze supportdiensten.

Geen vaste kosten: u betaalt alleen voor de ondersteuning wanneer deze daadwerkelijk nodig is.  

Duidelijke tarieven: vooraf maken we afspraken over de tarieven van onze ondersteuning. Als wij het probleem niet direct en eenvoudig kunnen oplossen en meer tijd nodig is dan informeren we vooraf over de verwachte kosten. Dit kan zich voordoen als uw vraag geen eenvoudige gebruikersvraag betreft, maar een inrichtingsvraagstuk.

Geautoriseerde contactpersonen: u bepaalt wie binnen uw organisatie bevoegd is om vragen in te dienen en opdracht tot ondersteuning te geven, zodat we altijd handelen binnen de kaders en werkprocessen, zoals die voor uw organisatie gelden.

Tijdelijke ondersteuning AFAS Software

Iedere organisatie kan te maken krijgen met tijdelijke personele onderbezetting, die het functioneel beheer van de AFAS Software beïnvloedt en daarmee de continuïteit van de bedrijfsvoering. Het kan gaan om uitval of verloop van personeel, een plotselinge toename in werklast, personeelsverlof of andere uitdagingen. OFSgroep biedt voor deze situaties tijdelijke ondersteuning. Met deze service zijn de continuïteit van het gebruik van AFAS Software en de bedrijfsvoering gewaarborgd.

Flexibele ondersteuning

Wij bieden flexibele oplossingen die aansluiten op de situatie van uw organisatie. De kwantiteit en het niveau van de ondersteuning worden afgestemd op de omstandigheden en voorkeuren van uw organisatie. De ondersteuning kan zowel op afstand als op locatie. U kunt rekenen op deskundige hulp die voelt als een verlengstuk van uw eigen team.

Deskundige inzet voor continuïteit

Ons team bestaat uit AFAS Experts die veel kennis hebben van AFAS Software en het functioneel beheer. Gedurende de tijdelijke inzet zorgen zij dat alle aspecten van uw software up-to-date blijven en voor de continuïteit van het dagelijks beheer. OFSconsultants handelen proactief om te zorgen dat uw software feilloos functioneert en zich blijft ontwikkelen, om bij te dragen aan de bedrijfsdoelstellingen van uw organisatie.

Naadloze overdracht naar de organisatie

Als de periode van tijdelijke ondersteuning voorbij is, zorgen wij voor een soepele overdracht naar de organisatie. Dit houdt in dat uw medewerkers volledig zijn bijgepraat over updates en wijzigingen die zijn doorgevoerd en dat relevante acties en informatie zijn gedocumenteerd. We streven ernaar dat op het moment van overdacht de software naar wens functioneert en door een goede overdacht ook naar wens blijft functioneren.

Suzanne Verkade - HR medewerker Hell's Kitchen

“Met behulp van OFSgroep hebben wij ons onboarding proces kunnen versnellen en optimaliseren. Hierdoor bieden wij professionaliteit en snelheid aan al onze medewerkers. Alles in één overzicht, makkelijk en snel. Voor de support is geen vraag te gek. Ze denken actief mee en staan altijd voor ons klaar.”

Heeft u een vraag voor
onze AFAS Experts?

AFAS Support

Problemen en vragen rond het gebruik van AFAS Software kunnen vaak niet wachten. Daarom staat onze afdeling Support altijd klaar om uw organisatie direct te helpen bij iedere uitdaging en elke vraag. Onze support draagt bij aan de continuïteit van uw bedrijfsvoering in AFAS Software.
Wij bieden met onze Support Portal directe ondersteuning voor dringende en ad-hocvragen. Daarnaast bieden wij ook support in de vorm van tijdelijke ondersteuning voor uw organisatie door een OFSconsultant.

Support Portal

Direct contact

Heeft u of een dringende vraag of loopt u tegen problemen aan in het gebruik van AFAS Software? Neem direct contact op met onze afdeling Support, zodat zij u snel en adequaat kunnen helpen. Dat kan telefonisch of via onze Support Portal.

Via de Support Portal krijgt u snel en duidelijk antwoord op uw vragen. Ook kunt u hier de status van de afhandeling volgen.

AFAS expertise

Ons team Support bestaat uit ervaren AFAS Experts met specialismen in diverse vakgebieden. Uw vraag of probleemstelling komt bij een AFAS Expert terecht met de juiste expertise, zodat u zo snel mogelijk een adequaat antwoord of advies ontvangt.

Documentatie en informatie

Alle vragen en antwoorden binnen onze Support Portal worden zorgvuldig gelogd. Deze informatie is altijd toegankelijk voor iedereen binnen uw organisatie die u daartoe de rechten geeft. Verder bevat de Support Portal nieuwsberichten en informatieve documenten omtrent het gebruik van AFAS (FAQ, handleidingen, enz.). Dit bevordert de kennisdeling binnen uw organisatie en zorgt dat iedereen profiteert van de opgedane ervaringen.

AFAS support zonder verrassingen

Niemand houdt van onverwachte kosten of wil vastzitten aan een langdurig contract wanneer je hulp nodig hebt. Daarom bieden wij support zonder langlopende verplichtingen, met duidelijkheid vooraf en transparantie in onze supportdiensten.

  • Geen vaste kosten: u betaalt alleen voor de ondersteuning wanneer deze daadwerkelijk nodig is.  
  • Duidelijke tarieven: vooraf maken we afspraken over de tarieven van onze ondersteuning. Als wij het probleem niet direct en eenvoudig kunnen oplossen en meer tijd nodig is dan informeren we vooraf over de verwachte kosten. Dit kan zich voordoen als uw vraag geen eenvoudige gebruikersvraag betreft, maar een inrichtingsvraagstuk.
  • Geautoriseerde contactpersonen: u bepaalt wie binnen uw organisatie bevoegd is om vragen in te dienen en opdracht tot ondersteuning te geven, zodat we altijd handelen binnen de kaders en werkprocessen, zoals die voor uw organisatie gelden.

Tijdelijke ondersteuning AFAS Software

Iedere organisatie kan te maken krijgen met tijdelijke personele onderbezetting, die het functioneel beheer van de AFAS Software beïnvloedt en daarmee de continuïteit van de bedrijfsvoering. Het kan gaan om uitval of verloop van personeel, een plotselinge toename in werklast, personeelsverlof of andere uitdagingen. OFSgroep biedt voor deze situaties tijdelijke ondersteuning. Met deze service zijn de continuïteit van het gebruik van AFAS Software en de bedrijfsvoering gewaarborgd.

Flexibele ondersteuning

Wij bieden flexibele oplossingen die aansluiten op de situatie van uw organisatie. De kwantiteit en het niveau van de ondersteuning worden afgestemd op de omstandigheden en voorkeuren van uw organisatie. De ondersteuning kan zowel op afstand als op locatie. U kunt rekenen op deskundige hulp die voelt als een verlengstuk van uw eigen team.

Deskundige inzet voor continuïteit

Ons team bestaat uit AFAS Experts die veel kennis hebben van AFAS Software en het functioneel beheer. Gedurende de tijdelijke inzet zorgen zij dat alle aspecten van uw software up-to-date blijven en voor de continuïteit van het dagelijks beheer. OFSconsultants handelen proactief om te zorgen dat uw software feilloos functioneert en zich blijft ontwikkelen, om bij te dragen aan de bedrijfsdoelstellingen van uw organisatie.

Naadloze overdracht naar de organisatie

Als de periode van tijdelijke ondersteuning voorbij is, zorgen wij voor een soepele overdracht naar de organisatie. Dit houdt in dat uw medewerkers volledig zijn bijgepraat over updates en wijzigingen die zijn doorgevoerd en dat relevante acties en informatie zijn gedocumenteerd. We streven ernaar dat op het moment van overdacht de software naar wens functioneert en door een goede overdacht ook naar wens blijft functioneren.

Suzanne Verkade - HR medewerker Hell's Kitchen

“Met behulp van OFSgroep hebben wij ons onboarding proces kunnen versnellen en optimaliseren. Hierdoor bieden wij professionaliteit en snelheid aan al onze medewerkers. Alles in één overzicht, makkelijk en snel. Voor de support is geen vraag te gek. Ze denken actief mee en staan altijd voor ons klaar.”

Heeft u een vraag voor
onze AFAS Experts?